niedziela, 17 października 2010

O losie!

Jej! KLIK Dlaczego nie zarabiam i nie mam kasy na te cuda?! Dlaczego one są taaaakie piękne?!


Jestem wege. Już trzeci rok. Pytasz,czy nie brakuje mi mięsa-odpowiadam-nie,bo istotnie,nie pamiętam jak ono smakuje. Na słowo 'kurczak' moje kubki smakowe stoją z wytrzeszczem oczu,bo nie znają takiego smaku!(mózg dobija się jednak do skojarzeń z kultową kreskówką 'Krowa i kurczak', ale to już inna bajka:-) Może się dziwisz,przecież do czternastego roku życia,jadałam to i tamto. Psychicznie wyparłam się tej świadomości. Czy noszę skórzane ciuchy,buty,dodatki? Ograniczam tego typu rzeczy w mojej garderobie. Cóż,wiesz-finansowo nieraz 'odzież wegetariańska' przewyższa kosztami dwukrotnie jej 'skórzane' odpowiedniki. Co z resztą widać na przykładzie zielonych glanów. Do tego tematu jeszcze powrócę,także proszę o cierpliwość!

Do dzisiejszej refleksji polecam! Apatia-Jak przedmioty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz